C4 vypadá chytrý a pronikavě oceňuje, zatímco je to velmi rafinované křižník, ale ti by měli být ostražití odpisu.
Pro: Elegantní styl, rafinovaný ride, horlivě ceny, vynikající vozidel
Proti: Na strmých odpisů, interiér ergonomie, malé boot, houbovité brzdy
Autem:
Řidičské zkušenosti C4 je velmi dobré. Měkké pozastavení poskytuje čalouněná svézt který nemá zhorší na drsné silnicích a přestože existuje prodleva mezi volant a něco se děje, jednou do rohů, C4 je slušně a docela příjemné. Líný stranou řízení, je příslušný vůz řídit. Některé z benzinových motorů lze ovšem zklamal. Jednotka 2.0litr benzinu je stárnutí a sportovní 180bhp VTS verze nikdy skutečně pravda horké poklop nabízí jít. Naproti tomu vozidel jsou velmi dobré. 1,6 Litru a litr 2.0 HDi jednotky poskytují spoustu punč, silná momentu a velmi hladké, rafinované způsoby. Jinde však převodovky i brzdy dál kritiky. První má rozbrečet Joe posunu, zatímco jeho měkký pedál má příliš mnoho cestování a žádné kousnutí, skromný brzdnou silou.
Tržiště:
Pravděpodobně nejhezčí auto ve svém sektoru, C4 je elegantní, dobře podrobná a vyzařuje francouzském stylu. To bude buď jako inteligentní pět dveří šrafování nebo radikálnější třemi dvířky, který Citroen nedaleko viably volání 'kupé'. Ale zmást záležitostí, zatímco motory jsou sdíleny obě varianty, střihací úrovně jsou jedinečné pro bodystyle, čímž se popletenou sestava. To je těžké porovnávat tři a pět dveří modely pro standardní vybavení a srovnání s rivaly záludné taky. Vauxhall je Astra je nejzřetelnější soupeř C4, dodává se v praktickém pět dveří a víc sportovně třemi dvířky formátu. Renault má podobný přístup v menší míře se Megane, zatímco Honda Civic pět dveří je asi nejradikálnější rodinné hatchback, kdy došlo k. Konvenční konkurenty patří sestra společnosti Peugeot 307, Ford Focus a Volkswagen Golf.
Vlastnit:
Kdyby jen Citroen vnější styl byl provázen jeho interiér. Při první kontrole neobvyklé uspořádání a hub šum volant nevěstí, ale ergonomie jsou chybná. Je to, jako kdyby Citroen v návrháři dostal tak zašmodrchalo hi-tech rozložení zapomněl uživatelsky. Stereo a ovládání topení jsou namontovány příliš nízko, potřebujete dlouhou palce k dosažení malá tlačítka na kola a existují čtyři různé digitální displeje. A co víc skladování je omezený a vzadu, pouze je Seat Leon je více stísněné pro cestující, zatímco 320litr boot je nejmenší v sektoru rodinné hatchback. Vznětové motory jsou úsporné, ty stárnutí benzinové motory navíc vrací nezajímavým mpg postavy, zatímco Citroen jeho ochotu nabídnout cashback obchoduje na nové vozidly ubližuje uchovávat hodnoty. Překvapivě C4, který také ukáže jako nákladné služby - ale jak tyto intervaly se protáhl na 20 000 mil, náklady by měly být srovnatelné s konkurenty.
Žádné komentáře:
Okomentovat