Většina automobilek by rád přidat elektromobil jejich lístcích. Ale naplnění tohoto cíle není snadné – pokud společnost sdílíte produkt s již učinila tvrdou práci.
Takže pro Citroen, rozšiřuje svůj vztah s Mitsubishi do re-badge japonský výrobce elektrických městské auto musí být samozřejmostí. Výsledkem je C-nula – nová verze nulové emise i-MiEV.
A re prádélka je nejlepší způsob, jak to popsat. Zatímco Citroen nahradila Mitsubishi se třemi diamanty s vlastním dvojitá šipka na kapotu, každý jiným způsobem C-nula je vizuálně shodné s jeho japonské bratrance.
Vypadá to kupodivu úzká na cestách, ale je tu spousta místa pro čtyři dospělé uvnitř. A i když 47kW elektrický motor stojí pod zatížením prostor, je stále pro spouštění 166litru.
Síla
Motor čerpá energii z 88 lithium-ion buněk uloženo pod podlahou. Tyto jsou účtovány jednoduše zapojením do sítě. Jedinou nevýhodou je, že plné top-up trvá šest hodin od domácí nabídky – je to méně z komerční produkce.
Bezklíčové startování go je standardní, takže dokud fob ve vaší kapse, jediné co musíš udělat je řada vypínačem na sloupku a pípnutí zjistíte, auto je připravena. Patice páky do "Drive" a C-nula přesune, pouze doprovázen tlumené zašustit pneumatik na asfaltu.
Modul poskytuje své plné 180Nm točivého momentu v celém rozsahu rev, dává více tahání moci, než je Citroen C1 a C2. Zrychlení je adekvátní, když ne rychle.
Manipulace je navzdory vyzáblý pneumatiky, stabilní. A sice c nula byl navržen pro městské prostředí, to rozhodně není zostudil ven na otevřené silnici.
Citroen nároky maximální rychlost je 80 mph a říká, že auto urychlí z 37-56 mph za šest vteřin. Zajímavější je oblast. Konzervativní odhad 80 mil bude stačit pro většinu majitelů.
Soupeř: myslet! Město
Už je to už dlouho, ale norský projekt, který začal život jako Ford je téměř připravena. Manipulace je slušný, nad 50 mph, rychlost je omezena, plus auto má jen dvě sedadla.
Žádné komentáře:
Okomentovat