sobota 18. června 2011

Citroen C2





Francouzský výrobce obecně mají velkou reputaci pro výrobu zábavných malé latinskoamerický. Minulosti modely, které nebyla vždy zvlášť dobře postavené nebo rafinované jednotku, ale ještě to snížilo jejich oblíbenosti. Vezměte si například Citroen Saxo. Navzdory nedostatkům automobil byl skutečný úspěch pro firmu, zejména u mladších kupců.

"Ostré linie a volnými wheelarches, sluší se základní tvar sportovní inovace"

Je to tento obraz, Citroen chtěli udržet naživu, když jej v roce 2003 zahájila C2, a je to vidět v nejsou. Ostré linie a volnými wheelarches základní tvar vyhovuje sportovní upgrade, a tento model VTS vlajková loď rozhodně vypadá část ve srovnání s Twingo GT-spec.

Velké reflektory dominují přední, zatímco foglamps jsou úhledně začleněna do nárazníku. To je dobře proporcemi, příliš – ačkoliv jsme nejsou přesvědčeni o přerušení v řádku okna způsobena na úhlové boční sklo.

Vzhledem C2 moderní linie venku čekali jsme víc z nitra, ale je to skutečné zklamání. Přes některé úhledné doteky, jako například sportovní kovových pedály celkově je to fádní a sestavení kvalita je pozadu Toyota. Dominuje šedého plastu a kromě jednoduché bílé rev čítače a digitální speedo, není příliš vzrušovat.

Místo řidiče je dobrá – sedíte nízko, a sice méně místa než v Renault nebo Toyota, sedačky jsou pohodlné, i když jsou trochu úzká a postrádají podporu ze strany.

3, 666 Mm, C2 je 66 mm delší než Twingo, ale to tu má nejkratší rozvor a v důsledku toho utrpí zadních cestujících. Prostor je stísněné, minimální legroom, zatímco nízká střecha výšku znamená, že headspace je také omezen.

Naštěstí v pohybu jednou je lepší zprávy. Litr 1.6 HDi diesel je vynikající. S 110bhp má 12bhp výhodu Twingo, ale je to 260Nm točivého momentu, více než dvakrát Yaris, což je skutečný rozdíl. Na trati to pomohlo Citroen do startu nejrychlejších 0-60 mph 9.7 sekund, půl vteřiny rychleji než Renault. A není divu, že C2 také zaznamenané časy v zařízení nejlepší.

S dosáhne nízké 2 000 ot. / min, točivý moment Citroen sekáči přírody znamená, je chladno od světla a je také vhodnější pro delší cesty. Jednotka je dosti hlučné v době nečinnosti, zejména ve srovnání se benzin elektrárny buď konkurenta, ale měří z 70dB na 70 mph byl tišší než zoufalé Renault 2 dB.

Na zkroucený silnic VTS nabízí spousty sevření a obrací ostře, ale řízení se cítí příliš umělé horké poklop a je znatelný úplatkářstvím kolonou. C2 rozhodně není tak hbitý jako Yaris, ale to je stabilnější než Renault. Jízda po ní je velmi pevná, taky, a tlumení selhává na řádnou připravu drsné povrchy.

Překvapivě – a to i navzdory Citroen je pověstný svou hodnotu – C2 je nejdražší volbou zde. Je třeba přiznat diesel VTS rozsahu-
překračující model, ale to je zklamání, že klimatizace a posuvné zadní sedadla jsou volitelné – jsou to standardní na levnější Yaris.

Firma je však známý pro své slevy, a je vysoce nepravděpodobné, že by platit plnou cenu za C2, v prvé řadě. Například 1,6 litru benzinu variantu VTS v současnosti nabízeného s £ 2,405 cashback. Zapátraly kolem a téměř jistě dostaneš dohodu o diesel, taky.

Žádné komentáře:

Okomentovat