sobota 18. června 2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi VTR+

Pětimístné verze MPV. shora prodejce je stále silné výběru








Podívejte se na Citroen C4 Picasso, a vy jste pozdravil směs nesouvislých linek a trapné úhlů – stejně jako obrazy stejnojmenný slavný malíř auto! Celkový efekt je přesto velmi poutavé.

Naše oči C4 neobvyklé stylu je úspěch – zejména vstoupili řadu hluboké bočních oken, které dávají mladých zadních sedadlech skvělý výhled. Velké čelního skla, který přesahuje přes hlavy na předních sedadlech je další šikovný prvkem, a má bezpečnostní výhody, neboť zvyšuje viditelnost.

Jinde uvidíte úhledné podrobnosti, jako jsou velké světlomety a příkře raked zadní obrazovku, které pomáhají C4 se zobrazují tučným písmem a čerstvé vedle jeho zdrženlivější rivaly.

To platí i pro interiér, která nabízí Citroen je obchodní známka pevné rozbočovač volant. To klade tlačítka pro stereo, tempomat a cesta počítače, prst se táhnou od ráfku. Chce to trochu zvyknout, ale jakmile budete na cestách se brzy ukáže svou hodnotu.

Masivní tabule domy dva obrovské víčky děr a podporuje zobrazení centrálně namontované přístroje a dokonale gearlever.

Vystoupejte do zadní a najdete tři individuální židle, snímků a zpět, přeložte ploché nebo mohou být zcela odstraněny. S křesly, odsunul na jejich závodníky je spousta legroom, zatímco zavazadlových prostor je užitečný 500 litrů. Přeložte plochou zadní lavice – poněkud nešikovné operace – a osvobodit jako van 1,734 litrů.

Další skladování je k dispozici v tajné víčky prostory pod podlahou a hluboké dvířka přihrádky. Navíc naše testovací vůz VTR + přišel s sbalitelné Modubox vozíku, který lze použít k přepravě nakupování a jiných malých předmětů.

V pohybu Citroen 1,6 litru HDi diesel je ochotna a rafinované, ačkoliv to nedokáže rozpálenou lineární výkon sedadla. Picasso byl nejlepší uprostřed pohoří rev, kde 240Nm točivého momentu pomáhá auto snadno držet krok s rychle se provoz.

Nicméně jeho palivo návrat 39.7 mpg byla vynikající – a to pouze 0,6 mpg za malebnou střídmá Renault. Navíc převodový poměr by posílily vyhlídky C4, je jediný auto v naší test Kvarteta být vybaven pětistupňovou krabice.

Citroeny jsou proslulé jejich kvality jízdy a Picasso potvrzuje to – byl to tu nejpohodlnější modelu. Ale to nemůže odpovídat ostré zpracování Altea nebo vyhlídkové. Kontrolní subjekt není tak silný, zatímco lehké řízení neslouží se žádné skutečné zpětnou vazbu.

Místo řidiče mohl být více auto jako.

Citroen je nevýhodné dealery, Cenovka jeho £ 18,795 £ 1100 víc, než Renault. Nicméně tato prémie dostanete nejvyšší praktičnost a spousty kit. Otázkou je, zda to stojí navíc výdaj.

Žádné komentáře:

Okomentovat