sobota 25. června 2011

Citroen CX TGD 2.5 turbo diesel




Co se stalo s autem?

Auto má teď svůj třetí motor s asi 80 000 km. Motor je velmi citlivý na přehřátí způsobené minimální ztráty chladicí kapaliny. Pryžové a plastové součásti chladicí systém jako chladič trvalou pozornost a byla nahrazena v 380000km.

Pole zařízení měl své první problémy s zlomená hlavní vliv na 60000, který byl nahrazen CITROEN bez nákladů. V o 420000km převodovky doutnající musela změnit.

Rez pronikla starosta částí střechy a zadní dveře, aby kompletní restaurace musely být provedeny v roce 2000 na asi 430000 km.

Turbodmychadla je stále první, ale teď na ujetí 500000 km to je pomalu ztráty tlaku.

První vstřikovacího čerpadla se musela změnit na 250 000 km, teď je to asi se změnit pro druhé.

To auto je pod plnou služby, přinesl do garáže každý 5000 km.

Bylo časté problémy od začátku např zlomil klouby na zadní dveře atd.
Obecné poznámky?

Automobil k cestování se na dlouhé vzdálenosti. Interiér je velmi pohodlné. Výkon motoru však ještě není dostatečná.

Žádné komentáře:

Okomentovat