sobota 18. června 2011
Citroen C1 VTR
Jak nízko můžeš? To byla otázka se zeptal na Citroen inženýrů, a zde je, co přišli! Nejenže má auto město C1 přijal menší rekonstrukci, ale laskavým svolením pár jemných vylepšení, 1.0i verze řízený zde je nyní nejméně znečišťujících benzínové auto v Británii.
Kombinovaná spotřeba pohonných hmot je vyšší než v odchozích autě,-na 62,8 mpg, 2,1 % a emise CO2 klesla o 2,7 procenta na pouze 106 g/km.
Vnější aktualizace jsou zaměřeny na přední, kde více zaoblená sadu světla a širokým hrdlem mříž dobře fungovat a přivést stylu v souladu s C2 a C3 Picasso. Rovněž byly přidány dvě nové odstíny barvy: modrá Electra a slídy Green z našeho auta.
Vlez dovnitř a v kabině je stejně jednoduché a spartánské jako dřív, se spínačů na obvyklé funky pohled, ale levné pocit. Přesto volitelné klimatizací a napůl kožená sedadla našeho modelu bude pohodlné auto v němž dojíždět.
Navzdory větší efektivity tři válcový motor 68bhp touží a produkuje vzkaz překvapivě sportovní výfuk. A jak je pouze 805 kg k tahání podél, zrychlení je mnohem živější, než naznačuje čas sprint 13,7 druhá 0-60 mph.
Na prašné městských silnic jízda je vyhovující a měkké, přestože některé ovládací orgán se obětuje v rozích. Ale C1 se vždycky cítím, hravé, nikoliv těžké footed – se mu pomohly ve světle, ale přímé řízení.
Jeď na dálnicích nebo B-silnice a nedostatek tempo a nadměrné silniční řev se ukáže. Ale to může být odpuštěno, auto je tak daleko od svého přirozeného prostředí.
Citroen je přesně to, co město řízení by měla být o všechno. Je to levné a veselá, ale nikdy jste mi Bůh ho obdařil málem. A je tak lehký, kombinuje jeho veselou výkon se silnou ekonomiku a většina všech zábavy.
I 30 mph, C1 je zahrnující. Takže mají změny skvělé auto ještě větší.
Soupeř: Renault Twingo
I přes silnou image a působivé krve nové Twingo bojuje s nekvalitní dokončení a pomalému tempu. Renaultsport verze, jde nějak zužitkování svou pověst, nabízí originální hot hatch výkon na rozpočtu.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat