sobota 18. června 2011
Citroen C6 2.2 HDi
* Pro: Naprosto jedinečný, jemné dálkových schopnosti, Hladká jízda, obrovské zadní kabině
* Proti: Otřesné rezidua, světlo řízení, tak kvalitní, velmi drahé
Řízení
Litr 2.2 HDi C6 je Citroen v hodnotě oceněných rýsovacímu model. Bohužel čtyřválec není v souladu s auto je neformální charakter. Jednotka je daleko od nerafinovaný, poněkud hlučné a jste vždy vědomi konstantního objemu. Šestistupňovou manuální převodovkou je pozitivní, ale má světle akci a není obzvlášť příjemné používání. Ani pomohl Citroen dosáhnout rychlé akcelerace krát. V testech C6 0-60 mph 10,2 sekundy bylo zklamáním, s podobným příběhem z 30-70 mph. V zařízení výkon byl lepší, ale. A ven na silnici, Citroen cítí, rychlý a naléhavou; vrchol 370Nm točivého momentu na jen 1500 ot, takže je překvapivě chladno po celém městě. Dálková plavba je, kde C6 vyniká a díky Hydractive III + zavěšení, přináší ultra-smooth jízdu. To má své vady na tvrdší povrchy, ale tělo roll je působivě kontrolován a C6 zpracovává pro velké auto. Je to škoda, tedy, že to je nechat podle světla řízení, které postrádá atmosféru.
Tržiště
Velké Citroen není společný pohled na silnicích UK. Ve snaze svádět více kupující do vlastnictví C6 firma vytvořila model vstupní úrovně, kompletní se vznětovým motorem 2.2litr špičkové twin-turbo. To je dostupné pouze u manuální převodovka, ale kompromis je nižší emise a lepší ekonomice. A je to stejně výrazné jako nákladnějším varianty. Citroen v salónu je charismatický a odvážnější vzorů kolem. Podrobnosti, jako je například pojezdný dveře, obvykle funkci na Mercury, jsou jen jedním z mnoha příkladů Citroen jedinečnou, výrazný smysl pro detail. Co se týče soupeři Citroen doufá přilákání kupců BMW 5série, Mercedes Třídy E a Audi A6, kteří hledají něco trochu jiného. Volvo S80 a Saab 9-5 jsou také alternativy.
Vlastnící
Návrháři snažil být tučný uvnitř, taky, a do jisté míry to funguje. Rozložení je čistý a moderní, s plochou tabule a digitální displej, ale přeplácané centrum konzole má příliš mnoho tlačítek. Jsme také překvapen, vlajková loď společnosti Citroen nevystupuje-rozbočovač volant známka z C4, zatímco stonků sloupce lze nalézt na menší Citroeny – není to, co chcete v hospode stylový výkonné. Je také otázka nad kvalitou některých z plastů a spínačů. Ale Citroen nabízí luxusní zadní osobní prostor; prospěch z jeho pěti metrů! Legroom je vynikající a přestože hlavy odbavení je trochu těsný, sedačky jsou přepychové. Jedna mínus je absence kabinu úložiště. Však když je skutečně velmi dobře vybavené, to není levná. Ceny se hřmotnou ve srovnání se soupeři, jako Volvo S80, který je podobně velkorysé standardní sadu. V kombinaci s chudým rezidua, tím C6 drahé vlastnictví návrhem, i v základním 2.2litr hávu. Pro zajímavost zachová něco málo přes 30 procent seznam po třech letech. At alespoň motor je hospodárné – jsme v průměru více než 36 mpg v testování s oficiální postavu na 42,8 mpg.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat