sobota 18. června 2011

Citroen DS3





Pro: Tučné vypadá, úpravy, upřesnění, hodnota, prostor
Proti: Nedostatek řízení zpětné vazby, 5 rychlostní převodovky

Stylový nový DS3 francouzské firmy byl obviněn z klepání MINI ze svého místa v horní části stromu supermini prémie. Poutavý vzhled, luxusní kabiny a spoustou možností personalizace pomoci zvýšit přitažlivost předváděcí auta. Lepší je ostrý podvozku a horlivě přeplňované turbokompresorem benzinu a vznětové motory zajistí, že francouzský poklop je jako zábava jako její britské arcirivala jednotka.

Naše volba: DS3 DSport 1.6THP

Stylu/obraz

Designéři na Citroen ignorují retro trasa, kterou MINI, VW Brouk a Fiat 500. V důsledku toho DS3 tučné tvary, záhyby a křivek návázali jej odlišit od davu. Kupující může vybrat z DSign, DStyle a DSport úrovních, druhé dva modely těží z legované kola a poutavý LED denními světly. Jako s MINI je spousta možností personalizace. Majitelé mohou barevný kód na střechu, kola a dveře zrcadla, jakož i přidání nálepky a navíc chrome pročistit.

Interiér

Slušná sestavení kvalitu a nóbl zmíní konec chatu DS3. Řídicí panel je přenesené z firmy C3 automobil, což znamená, že dostanete poutavý vytočí a logické uspořádání. Kupující může barva koordinovat, pomlčka, gearlever a klíčových fob se dokončit vnější nátěr. Prvotřídní místo řidiče a slušné vylepšení pomáhají učinit DS3 překvapivě relaxační meziměstská křižník. Všechny modely prospěch z klimatizované, elektrická okna a kůže zkrátit za volant.

Jízda a výkon

Tři benzinové motory jsou k dispozici, všechny co-developed s BMW a také používá v MINI. Entry–level modely si 93bhp 1,4 litru, zatímco další se oblast, je obvykle jednotka 1,6 litru v obou 118bhp sání nebo 148bhp přeplňované turbokompresorem naladit. V horní části pohoří je limitovaná edice, oheň dýchací 204bhp DS3 Racing, jak byste očekávali od Citroen je sestava zastarává a rafinovaných dieselových agregátů – 1,4 litru 88bhp a 108bhp 1,6 litru. Nejmocnější benzinu a oleje burning elektrárny si raketou měnící se šestistupňovou převodovkou. Všechny verze DS3 si léčka sportovní suspenze. Kontrolu těla je dobrý a stisk je silný, ale přímé řízení postrádá váhu a zpětnou vazbu, zatímco pětistupňovou převodovkou má rezervy a vágní opatření. Svižnou jízdu a nízkou hlučností činí Citroen relaxační meziměstská křižník.

MPG a provozní náklady

Jen dělá DS3 podbízely MINI v ceně, ale je to také mnohem lépe vybavena. Všechny verze si klimatizaci, kontroly a počítač se výlet. Citroen rovněž nabízí tři roky včetně servisní balíček za £ 199. Rozsah Toppingu 1,6 litrový turbo vyzařuje 155 g/km CO2, zatímco paliva efektivní 1.4 HDi diesel vrací tvrdil 74.3 mpg u čerpadel. Nečekejte však francouzský auto vyrovnat MINI vynikající rezidua, když přijde čas na nákupech.

Praktičnost

Nově příchozí krade pochod na MINI díky k jeho pěti sedadel rozložení – britský auto může pojmout jen čtyři cestující. Otevření DS3 úterní odhaluje užitečné zatížení 285litr zálivu, které lze rozšířit na zdravé 980litrů s zadních sedadel, složil byt. Citroen v kabině je posetý ukládání cubbies, přestože glovebox je vedle k ničemu, vzhledem k tomu, většina jeho objemu zaberou auto je fusebox.

Spolehlivost a bezpečnost

Si DS3 již získala pět hvězdiček EuroNCAP hodnocení, takže jeden z nejbezpečnějších modelů ve třídě. Všech úrovních se šesti airbag a elektronický stabilizační program jako standard. Bohužel Citroen stále bojuje doručit luxusní vlastnictví zážitek, který přichází jako standardní MINI a Audi A1. Francouzská firma obchodníci mohli spravovat pouze nečistá 26. místo dokončit v našich 2010 ovladač Power awards.

Žádné komentáře:

Okomentovat