sobota 18. června 2011

Citroen C5 Tourer SX






Francouzskou elegancí, německá kvalita! To je marketingové hřiště od Citroen pro své nové C5.

A ukázalo se, že být víc než hype, když se minulý měsíc (otázka ustálila) jsme jeli na verzi Tourer v top-spec exkluzivní střihu na svém debutu UK. Ale je to pravda, menší modely v rozmezí? Vstupní úroveň SX panství zachovává hezký vzhled dražší varianty. Přestože naše auto bylo vybaveno volitelné-17palcový slitiny koly, standardní ocelové ráfky 16palce nic z Tourer je stylový vzhled.

Zepředu sdílí rodinnou tvář C5 sedan, zatímco kovů štěpovány na zadní funguje dobře, je taky. Neexistuje žádná zakrytí auto je velikost, avšak – je to téměř tak dlouhý jako BMW 5série.

Jak byste očekávali, Tourer pyšní impozantní objem zavazadlového prostoru. Podrobnostmi je rovněž vynikající, s chytrým doteky, jako je například vnitřní světlo, které lze odstranit a použít jako pochodeň. Co to umožňuje, je však úterní otevření, což je poněkud úzká. Když kupci budou pravděpodobně vybrat auto s tahající zatížení v mysli, je to významný přehlédnutí.

SX hávu je velmi dobře vybavena C5. Podnebí a tempomat jsou standardní, zatímco sedačky jsou mezi nejvýhodnější na trhu. A to všechno pomůže upevnit myšlenku, že auto je opravdu kvalitní výrobek a velký krok vpřed pro značku.

Provozování německém stylu dokonalosti neviděl Citroen otočit zády na své kajuty design narážky, – nejpozoruhodnější je dlouhodobý šéf ve středu volantu. To sebou nese přepínače pro stereo a tempomat a usnadňuje používání systémů. Ale kontroly jiné kabině MMI a iDrive, který nabízené Audi a BMW snižuje spínačů, C5 centrum konzole stále přeplněn tlačítka – mnohé z nich replikovat funkcí ve volantu.

A to není naší jedinou stížnost s chatu C5. Od zatížení zálivu zdá se, že není dostatek myšlení odešli do jak rodiny bude používat tohle auto, děr a držáky jsou překvapivě málo.

Citroen jeho pověst pro budování jemné vznětové motory budou HDi etážové-volí většina kupujících. Ale naše auto 127bhp 1,8 litru benzinu pohonná dost slušnou práci pohybují Tourer 1 549 kg tělesné. To nebude žádnou cenu nezískalo výkonu – sprintu od 0-62 mph je dokončena v 12,8 sekundy – ale jednou na dálničních rychlostech, je neuvěřitelně rafinované křižník.

SX model umožňuje, s ocelové pružiny, spíše než Hydractive hydro pneumatické podmíněný systém na top-spec automobily. Tradiční uspořádání neposkytuje pohodlně svézt, ale kompromis je poutavější řidičské zkušenosti. Přestože si zachovává ostrý obrat do modelů, dále se rozsah, neutrpěla od těla roll.


S C5 Tourer Citroen učinila významné zisky na jeho třídy vedoucí německé rivaly. Některé problémy s kvalitou a palubních ergonomie je třeba řešit, a zatímco nový model pracuje lépe, to stále nebude uspokojit zájem řidičů. Ale společnosti elegancí nepronikne skrz v tomto mnohem lepší balíček – tak i v SX střihu, že C5 je schopen vábí zákazníků od nejlepších panství ve třídě rodinné auto.

Soupeř: Laguna Sport Tourer
Ne to nejhezčí auto, ale Renault vede blízko C5. Navzdory říkalo Sport Tourer, Laguna nemovitostí dává útěchu před představením. A to je sice dražší, má podobně specced a má větší a působivější motor.

Žádné komentáře:

Okomentovat