úterý 21. června 2011
Citroen C1 VTR Recenze
Co se stalo s autem?
Čáp/2 menší nápad.
Nejprve byl upravený, která vede na dveře sloup vedle čelního skla; To se snadno vyjmout a trochu "balení" Vložit do nižší patice, problém je vyřešen.
Za druhé byl zaskřípění ze sedadla řidiče, který byl velmi nepříjemné; To byl vyřešen odstraněním dva šrouby na zadní sedadlo a opravárenský je, vrzání vyřešen.
Obecné poznámky?
Měl jsem tři cíle, při hledání auto:
Levné daň.
Levné pojištění.
Hospodářství.
C1 je všechno sedí.
Počáteční nastavení byl svátek/C3 velikosti vozidla, však najít dobrého stavu druhé ruky, jeden ukazuje obtížný; Můj standardy jsou možná příliš vysoké?
Se rozhodli rozšířit hledání a dělal výzkum C1, 107 a Aygo (počet dobré recenze na tomto webu).
Po pohledu na všechny tři, jsem se rozhodl na Citroen; Aygos byly dražší a spec neodrážely ceny. Já jsem nebyl příliš horlivě přední 107, a tak se rozhodl, že C1 je moje volba.
Zvedl jsem v červnu 2009 model za £ 6600, jednoho vlastníka a méně než 5000 mil na hodiny.
Je obtížné najít auto v krátké testovací jízdu, a nikdy s vlastní jako to auto, nevěděl jsem co mám očekávat.
Můj první dojem byl bylo prostorné uvnitř, ne-li trochu řídké, že musíte dělat kompromisy (jsem nemohl porovnat tento předchozí auto).
Na zkoušku jednotka zdálo být hodně hluku silniční, než všechno ostatní se dobře, zpracovány, vyrovnalo s povrchem nerovná silnice rozumně, a motor byl živý.
Počáteční šum do mě, a já se s mou hotovost.
Byl jsem rád, že jsem se odradit, jako cestě domů (30 liché mil) to vůbec nebylo špatné, možná jsem si zvyknul na to?
Žít s auto se ukázalo jako poměrně snadno, chvíli trvalo, než si zvyknu na sedadla, se cítil nesvůj, ale I am nyní používá k nim. Výzdoba je základní, ale funkční, vše je snadno dosažitelné (s výjimkou Pokud chcete snížit okno a musíte se naklánějí vyrazit přepínače).
Cestuji poměrně krátké vzdálenosti přibližně 25 kilometrů za den, ale je přes řadu vozovek, život na venkově s chudou singl sledování silnic, (které to znít vyrovná s tak, jak dlouho byste se vyhnout "velkých děr") na hlavní silnic, to znít vyrovná s nimi všechny (i na dálnicích je stále dobře s tok).
Neměla své první služby ještě, takže nemohu vyjádřit, na prodejce služeb nebo cenu, ale pak po Subaru většina věcí bude levnější.
Nikomu bych doporučila C1, vypadají funky a ekonomika je vynikající, už se těším na šťastné levné míle motorismus.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat