sobota 18. června 2011

Citroen C5





* Pro: Pohodlné, rafinovaný řidičské zkušenosti, vynikající na dálnicích, výrazný styl
* Proti: Sestavení neobvyklého kvalitu, skromný praktičnost, absence kabinu cubbies

Řízení
Najdete si okamžitě uvolněné v nejnovější Citroen C5, jak je řídit tak uklidňující. Motory vypouštějí nikdy víc než vzdálené hučení, a moc dodání zapnul motory HDi je uvolněný. Výkon je podřadný – což je úplně stejně, jako těžké salónu není, že rychle, dokonce i s 2,2 litru a 2,7 litrový V6 vozidel vybaveny. Nicméně Citroen pozastavení dává jedinečnou atmosféru, zejména na plynu uspořádání nákladnějším variant, který je zaměřen výhradně na pohodlí. Neexistuje však žádný náznak atletické schopnosti, vágní řízení a měkké suspenze. Alespoň roll je omezená a stisk je dobrá. Ne, Citroen je doma na dálnicích, kde se to zdá poslušná. Suspenze je méně schopen řešit ostré hřebeny a dírami, ale celkově je to velmi uklidňující.

Tržiště
Mluvit o transformaci. Tato C5 je stejně pozoruhodná jako jeho předchůdce byl ojetého. To je důležitý, však kupující v tomto sektoru usilujeme o německé značky. Citroen musel tvrdě pracovat, aby přilákaly – a dal C5 do pěkný rodinný automobil. Výraznější záhyby a kapoty hřebeny jsou obzvláště účinné. Je to trochu úhel citlivá, zatímco silné tělo barvy a velký průměr slitiny jsou zapotřebí k zamaskování jeho velikost. Francouzský model je delší než Ford Mondeo a skoro stejně široká. Na rozdíl od první generace varianta současná C5 je bar, s modelem Tourer panství v létě 2008. Trim následovat známý vzorec SX, VTR + a výhradní, se rozsah obor motoru na HDi vozidel – 1,6 litru, 2.0 l, 2,2 litru a 2,7 litrový V6 verze jsou k dispozici. Benzin kupující mají pouze staromódní 1,8 litru a 2.0litr benzinu jednotky vybírat, ale časem to bude nahrazen. Soupeři patří Mazda 6, Ford Mondeo, Renault Laguna a Volkswagen Passat, co je pevně bojovali sektor, především obývaném loďstva uživatelů v.

Vlastnící
Interiér je bizarní, s individuální a zajímavý design, ale příslib kvality německých sestavení docela nezhmotnila. Máme rádi-rozbočovač volant a pohrdáni křesel, ale všichni cubbies jsou příliš malé a materiály zřejmě víc, Hmatové nebo snadné na jejich oči než v bunkru C4. Osobní prostor je také omezený, s méně legroom než Ford Mondeo, plus pevně hlavu a ramena místnost. Otevření velké botě je lepší, ovšem s rozlišovací zakřivenou zadní okno, napomáhání přístup k hodně místa na zemi. A C5 má hodnotu na boku, seznam zdlouhavé standardní kit, zatímco dlouhodobé provozní náklady jsou zvládnutelná díky OK pohonných hmot (ačkoli jeho hmotnost znamená, že reálné výnosy nejsou tak dobré, jak by mohly být) a velkým zlepšením v dosažených hodnotách.

Žádné komentáře:

Okomentovat