sobota 25. června 2011

Citroen Saxo VTR 1.6i Recenze




Co se stalo s autem?

Vyvažování kol.

Auto bylo mlaskám ťukání. Ukázalo se, že je to opotřebované ventil překrytí. Společný zřejmě chybu.
Obecné poznámky?

Dříve jsem vlastnil Saxo Furio a už chce nové auto na chvíli. Byl jsem buď bude BMW 318 kupé nebo Saxo Videorekordéru. Je mi 18 a cítil, že jsem byl trochu mladá na BMW. Šroubovicové upoutalo moje oči z důvodu svého věku, pouze 3 roky starý a nízké km, 21000. Je to také červená, moje oblíbená barva. Slyšel jsem patra o saxo je nespolehlivé a potenciálně nebezpečné, ale líbí se mi ta auta a měla jsem problémy s předchozím.

Podívej na to auto je podobně jako furio. Má oblouky, přední mlhové světlomety, pěkný výfuk tip a spoilerem. Má také 14 palců slitina na které jsem si sadu do auta. Má tento obraz závodník chlapce a já jen přidány do že montáží zpět některé LED světla. Zjistil jsem vnitřek mnohem více konzervativní na Šroubovicové než v Furio. Má jednoduchý čtvercový vzorek na černým materiály. Má také černý koberce a Černé plastové dash board, i když ty bílé ciferníky spoustu rozdíl. Interiér cítit trochu laciné.

Místo řidiče je dobré podle mého názoru s volantem není nastaven na daleko na jedné straně a v dobrých výškou. Sedadla jsou jako semi-bucket míst. Mají stěny a dřevařský podporu, jakož i boční podhlavníky. Nohy dobře trochu těsno ale a mám potíže při příležitosti jízdy v pracovní boty.

Řazením je přesné, ale musím se protáhnout dopředu trochu dát do první, i když to není velký problém.

Auto zpracuje, jako by měl udělat pro horké poklop. Lpět na ohyby, ale bude více zábavy s nízkou profilu pneumatiky jako Fiesta Zetec S. Řízení je hodně místa a to a to je vážený dobře, dostanete dostatek informací o co jde na a ve stejné době, kdy už není bojujících s volantem.

Brzdy na tomto auto nebo dobrý, ale ne dobře. Myslím, že malé auto s všechny kruhové disky by měly být schopné zastavit trochu lépe než to. Ačkoli práci a jsou roky před brzdy na Furio.

Spotřeba paliva je dobré. Motor nemá takové auto k tahání kolem, takže to dává 44 mpg podle údajů.

Motor na vůz je dobrý. Má spoustu točivého momentu. Na papír 100 není mnoho, ale pro lehký auto je rozdíl, stejně jako 98bhp. Jakmile vůz dosáhne 4000rpm klade tě zpátky do křesla v první a druhé zařízení. Moje Furio byl jiný, zdálo se, že se ještě moc nízký, kde jako Šroubovicové se zdá, že mají více společného s 16 ventil motoru. Celou cestu do červené linie bude táhnout, měl někdy chcete. Auto stále přitahuje velmi dobře v 3. a 4., 5. není nic zvláštního. Zatím jsem si auto na 125 mph abych zda tvrzení jsou samozřejmě pravda a pro zábavu. VTR je téměř rychle ke mně, a pak si vzpomenu, že je rychlejší venku, v den VTS…one možná.

Šroubovicové je skvělý vůz pro mladého člověka. Říkám to z důvodu obraz, který má. Je-li jednat a řídit tyto vozy s respektem a pak budete mít problémy s nimi. Lidé vždy si stěžují, že VTR v a VTS je konec, ale myslím, že to je kvůli rychlosti, které mohou mít corners a jak rychle se může urychlit využívání, zejména s VTS. Sebou je kolem dost je por

Žádné komentáře:

Okomentovat